Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rituální prvky v praktikách nezávislých distributorů Herbalife
Zemanová, Aneta ; Šanderová, Jadwiga (vedoucí práce) ; Grygar, Jakub (oponent)
Diplomová práce s názvem "Rituální prvky v praktikách nezávislých distributorů Herbalife" je zaměřena na projevy interakčních rituálů Randalla Collinse na příkladu multi-level marketingové společnosti Herbalife. Snaží se odpovědět na dvě otázky: Co drží komunitu nezávislých distributorů Herbalife pohromadě? Co je motivuje k práci, když vše je u Herbalife dobrovolné a nefunguje zde konkurenční hnací síla? Spojujícím mechanismem roviny multi-level marketingové struktury a interakčních rituálů jsou praktiky organizační kultury. Nejvýznamnější jsou fyzická setkání členů, při kterých probíhají interakční rituály. Tím, že členové Herbalife interakční rituály žijí, produkují emoční energii, posilují symboly společnosti a pocit skupinové solidarity. Pozitivní emoční energie má vliv na spolupráci distributorů s organizací a na jejich úsilí při naplňování společných cílů.
Inspirace Collinsovým metodickým přístupem ve výzkumu lídrovství ředitele školy
Hovorková, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
5 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá zkoumáním lídrovství ředitelů tří základních škol. Práce je inspirativním pokusem přenést do svébytného segmentu managementu vzdělávání koncept z oblasti bussiness sféry. Pětiletá studie Jima Collinse Good to Great (Collins 2001) odhalila ojedinělé rozhodující faktory přeměny firmy "z dobré na skvělou". Tato studie se stala inspirací pro adaptaci konceptu leadera 5. úrovně do prostředí tří vybraných škol se zaměřením na jejich ředitele, kteří dokázali dostat "své" školy z průměrnosti. Teoretická část je rozčleněna na 3 základní kapitoly, které se věnují oblasti leadershipu, specifikům řízení školy z hlediska managementu a Collinsově studii se zaměřením na leadera 5. úrovně. Sumarizace poznatků z odborné literatury v teoretické části je podkladem pro praktickou část, která v šesti znacích dle Collinsovy studie zkoumá ředitele tří škol. Cílem této práce je posoudit, zda osobnosti vybraných ředitelů odpovídají konceptu leadera 5. úrovně, kterými jsou specifické, charakterové, vrozené vlastnosti a schopnosti, které nejsou závislé na praxi, vzdělání, průpravě ani na konkrétních znalostech. Vůdcové 5. úrovně jsou výjimeční vůdci obdaření mimořádnými osobnostními a vůdcovskými dary bez svého specifického přičinění. Na základě kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s řediteli a...
The Hunger Games Trilogy in Comparison with Classic Dystopian Novels
Míčková, Lucie ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce porovnává trilogii Hladové hry s klasickými dystopickými díly. Práce je rozdělena do třech částí. V první části je charakterizován žánr dystopie a jeho hlavní rysy, které jsou ve druhé části demonstrovány na třech klasických dystopických dílech dvacátého století. Třetí část analyzuje samotnou trilogii Hladové hry, zjišťuje co má tato trilogie společného s klasickými dystopiemi a v jakém ohledu je inovativní. Práce je zakončena shrnutím nejdůležitějších poznatků a obsahuje můj názor na zařazení Hladových her k dystopickému žánru. Klíčová slova: Dystopie, antiutopie, Hladové hry, 1984, My, Překrásný nový svět, Collins.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.